Sunday, September 18, 2011

citer kawen...kawen..kawen...

tadi kat umah duk asyik layan pesbuk mak panggil suh tengok melodi...guess what?? ape la agaknye mak suh tengok?? korang tengok melodi x siang tadi???

dipendekkan citer...

kalau da melodi tu mesti citer sal artis kan? haaa, minggu nih mmg ramai org wat walimatulurus kot..ambik kesempatan cuti HARI MALAYSIA kot kan...so, g la duk terconggok depan tv tgk majlis kawen Eira Syazira dgn Azad Jazmin..akhirnya...selamat suda..hihiii...duk tengok si Azad mase majlis akad nikah..nangis weh...haa, berat da tu tanggungjawab..hihii...

haaa, ni bace ni....

------------------------------------------------------------------------------------
"Aku terima nikahnya si dia binti si ayah dia dengan mas kahwinnya RM.."
Bunyi macam senang? Nah ini erti sebenarnya:

"Aku tanggung dosa-dosa si dia dari ibu bapanya, apa saja dosa yang dia buat, dari dedah aurat hingga ke tinggalnya solat, aku tanggung dan bukan lagi ibu bapanya tanggung, dan aku tanggung semua dosa bakal anak-anak aku. Kalau gagal, maka aku fasik, dayus & aku rela masuk neraka, aku rela malaikat Zabaniyah melibas aku hingga pecah badanku."
------------------------------------------------------------------------------------

suke ekk orang kawen ek...hihii...toing2 ^_^


lepas tu keluar plak Ashraf Muslim a.k.a Ustaz Amirul kawen ngan pasangan die la...xkan ngan sy pulak kan...hahahaha....gatai! :P

huhuu...sangat cantek baju kawen mereka...kacak vs cantek..nak mcm ni jugak! hik2



cantek..cantek..cantek.....( senyummm x ingattt!) apesal asyik cite kawen orang jek nih...ok....jumper lagi nak berangan jap...ha ha ha ha........daaa~


waa..Ramainyer Orang Kawen!

lalalaa~ disebabkan minggu ni g kenduri kawen akak senior mase skul dolu2, so ade la jugak mende nak d cerite...akak ni name die Puteri Raifana..haa, so wedding die pon ala2 tuan puteri la gituu~ ^_^.. sangat cantekk! memang nampak grand jugak la, sebab wat kat dewan..tepi swimming pool lagi tau... xnak ckp banyak la..tengok la pic2 nie yer..ni pon ambik pic yg mber2 kak put3 ambik..hehe mintak publish yer..^ ^"


haaa..amacam???cantek kan?? cantek kan?? hihihii~ tetibe terlebih suke pulak! hik2

Tahniah kak puteri ..semoge bahagia selalu,dirahmati Allah hendaknya
hubungan yang baru terjalin dan semoga kekal ke anak cucu ++ hingga hujung nyawa..weee~ Puan Puteri!


p/s: Anda bile lagi??? ^ ^"


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...