Saturday, February 25, 2012

first time but not the last time!! ^_^



 hye3~

jumpe lagiiiii....hari ni nak citer pasal COKLAT or CHOCOLATE...hihiii....kate cikchocolate kan....
huuuu~ org selalu kate..makan coklat ni...x elok la...gemuk la...bawak penyakit la...hishhh~  coklat bukan la x bgus sgt bg sy.,...sbb kadang2 coklat jugak berfungsi jgk untuk satu2 keadaan.....sometimes , biler kita tension coklat mampu hilangkan rase tension tu..x caye??? ce cube...sy selalu buat la...cume jangan jadikan makanan harian sudaa...kang banyak plak penyakit suke nak lekat kat badan tu...hihiii

sy ni pun kira addict gak la ngan coklat ni.,.kira lau sebulan sekali wajib la masuk mulut nih..lau x, x senang duduk.....asyik teringat ingat jek....rindu ker?? hahha.....x sesuai lak kate rindu......cume mcm x lengkap jek lau x pekene coklat sebulan....hihii...

k, la...buat pertama kalinye....dalam sejarah...bukan sejarah melayu..bukan sejarah tanah air...hahah..memang tak la kan....sape sy nak wt sejarah kat negara nih..... hahah...ni sejarah hidup je la...first time beb..chocolate addict nih wat chocolate versi tangan sendirian berhad...keh3~ abiss...da geram sesangat da tgk kat tenet  banyak jek gambar coklat yg chomel2 org wat..nak la jugak wat..uhukk3~

 tapiiii.....wahhh., ade tapi tu....hihik....bese la ..bile first time kan...mesti la bukan yg terbaek kan???
al maklum la...kite bukan profesional.....tahu makan jek pon.....haaa, xpe la...ader rupe tu kire jadi la jugak kan...xder la rase x sudi nak makan lau tgk rupenye...kah3~~

lepas nih kene rajen mencube la ..baru tip top kan...wink3 ... k la guys.....selamat beristirehat dan ceria2 selalooo...






LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...