Wednesday, January 12, 2011

hIdUp Ini..^_^"

Tak cukup seribu kalimah ku rangka
Sebahagian dariku sebatas kemampuan sedarku
Sejalan waktu masa-masa itu
Lamunan keindahan ku Mohon padaMu

Semasa ketuban menjadi selimutku
Ku ingat kau lantunkan syair-syair kelembutanmu
9 bulan itu kelam kau rasa
Bahagia slalu kau cipta
Ungkapkan berbagai doa-doa

Semasa pertama ku lihat dunia
Kau terkapar dengan tangisan bahagia
Setelah itu aku bernama
tangisanku penghias masa

siangku siangmu..
malamku malammu..
selalu dan selalu..
tak cukup ruang dan waktu

saat kakiku kuat
kau tetap memberi tongkat
saat mataku lebih tajam
kau tetap menjadi peredam

saat aku jatuh
kau belai aku dengan hangat pelukmu
saat aku tak mampu
kau lindungi aku dengan segala mampumu
kau tetap selalu dan selalu ada untukku
saat aku jauh dari pandangmu
tetap kau kirimkan aku doa-doa

aku milikmu
kau milikMu
pintuku ada padamu
Redhamu RedhaMu

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...