Sunday, February 13, 2011

~yAnG TeRinDaH~

sory guys x der mse nak update kat blog..lepas Cuti seminggu untuk CNY yang begitu panjang...huhuu...3 hari menghabiskan masa bersama kawan2 berjalan -jalan kat putrajaya n shah alam...sgt besh!!x sia2 ambik cuti turun kl...yg paling syok ofcoz la time snap pic..sampai ambik gambar pon 462 keping..sangat giler bergambar..nanti kite jumpa lagi time korang cuti 4 bulan nanti yer...x puas lagi ke?? hahha..mmg x puas la hang out ngan korang..kui3..

malas nak ckp bayk...tersangat seronok sampai x terkata...tapi ade cerita lucu yang terjadi..teng3... bile anak mak yang x bese naik kenderaan awam kat bandar sebesar kl...hak3..aku, chewan, ctah n audrey nih...bajet besh la konon bajet tau sgt naik komuter..erl bagai..padahal first time blaka...so, phm2 je la...hek3..nak tau ape yang jadi??? di sebab kan si murugan nih abih kursus kat kajang lambat,..so die pon suh kami naik komuter ke bandar tasik selatan pastu ambik erl turun kat putrajaya...

kitorg pon dengan muke blurr dan belagak tau pon naik la mende alah 2..punye la sengal mase dlm erl 2...mcm ne bleh slah pham ape yang org 2 ckp..si ctah ngan audrey duk kat belakng aku ngan che wan...ntah mcm mane...sampai kat putrajaya diorg turun, yang aku ngan che wan still duk terconggok dlm erl 2...lalalallaaa...kecut perut suda...yang che wan jgn kate la ..gelabah tahap dewa da...kui3..aku pon buat2 la muke x bersalah...jgn tunjuk sgt kat org yang kite nih kantoi.,.hua3..xpe che wan kite turun kat depan nanti..huhuu~ ayat untuk mnenangkan che wan..

nasib la otak x wat spoil skali time 2...kire waras lg la nak pk..sampai jek kat the next stesen aku pon ajak che wan turun...huhu..jom che wan kite ambik train lain patah balik..see, xde la fail sgt pon...bijak2..kui3...tapi yang x tahan ..che wan siap ckp lagi..lau die sorg mmg die turun kat KLIA pastu tpon mugen suh ambik...jeng3....tapi 2 mmg kenangan paling sengal la kirenye..first time naek erl...kui3..tengss la mugen lau kau x suh aku naik train 2..xde la aku bawak balik kenangan paling hot di abad ini nih..hahhahaaaa... >.<""

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...